niedziela, 21 kwietnia 2013

Essence Colour& Go nr 177 i'm so very


Lakier, który chcę Wam dzisiaj pokazać to urodzinowy prezent, który pokazywałam już wcześniej :)
pierwszy z lewej :)

Jest to szybkoschnący lakier- jak podaje producent- i wcale nie kłamie ;) Schnie szybko w porównaniu z innymi lakierami. Szeroki pędzelek i odpowiednia konsystencja pozwala na szybką i bezproblemową aplikację. Dwie warstwy w zupełności wystarczają na dokładne pokrycie płytki. W szafach Essence możemy znaleźć mnóstwo kolorów! Każdy wybierze coś dla siebie ;)



Na zdjęciach, co prawda wygląda jak zwykła czerwień. W rzeczywistości jest to jednak rudy, ceglasty. Dosyć ciemny, dlatego można go pomylić z czerwienią.


Jak Wam się podoba? ;) 
Mi bardzo! I na pewno skuszę się na inne kolory :)
Już nawet wypatrzyłam jaki znajdzie się w mojej kolekcji ^^



Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Ale fajny, lubię lakiery essence :D

    OdpowiedzUsuń
  2. great colours! the blue one is my fav!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za lakierami z Essence nie przepadam, szybko gęstnieją i odpryskują

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam lakieru z essence :(

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam lakiery z essence ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)) bardzo miło sie go czyta !:)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne notki i zapraszam do obserwowania naszego bloga ;*

    Ps.Zachęcamy do wykonywania makijaży z naszego bloga i wysyłania nam zdjęć, które my bedziemy publikować na naszym blogu i promować wasze strony :))
    http://make-up-prima-sort.blogspot.com/

    Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)