środa, 8 sierpnia 2012

dmuchawce latawce wiatr!


Cześć!
Dzisiaj W KOŃCU znalazłam chwilę czasu, żeby zrobić nowe paznokcie. Czas goni, ponieważ chyba spróbuję swoich sił w pewnym konkursie. No ale zobaczymy pokminimy ^^
Ogólnie mam ostatnio sporo zajęcia, dlatego rzadziej tu przebywam ;< Humor też nie najlepszy ponieważ szykowała się niezła impreza, ale samochód się popsuł i nie mam jak dotrzeć wrr. Ale nic, może jakoś to przeżyję...

Okej, koniec tego marudzenia. Przechodzę do sedna a konkretnie do paznokci! Tym razem zainspirowałam się 'dmuchawcami' , a konkretniej to zainspirowała mnie nimi O., wysyłając mi pewne zdjęcie ;)
Zobaczcie sami:






I jak? ;)

XOXO

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)