sobota, 5 stycznia 2013

Carmex- moja opinia



Słyszałam strasznie dużo pozytywnych opinii na temat Carmexu. Moja usta są strasznie suche, gdy jestem dłuższą chwilę na dworze (cholerny wiatr -,- ). Tak więc kupiłam, stosowałam i narzekałam :D Wcale nie widziałam różnicy. Jedyne co mi się podobało to delikatne mrowienie na ustach zaraz po nałożeniu specyfiku :)
 Po Sylwestrze, kiedy to przebywałam znaczną część czasu na dworze( znowu wiatr :C ) zaczęłam znowu go stosować. Nie zraziłam się pierwszym razem i nie pożałowałam :D Po dwóch dniach smarowania ust Carmexem wróciły do normalnej formy, a nawet lepszej niż normalnej! Teraz staram się smarować usta pomadką regularnie i jak na razie pogoda nie jest mi straszna! :)

Moja wersja Carmexu to 10- gramowa tubka o smaku truskawkowym :) Są również w wersji słoiczków, ale na nie się nie skuszę przez wzgląd na długie paznokcie ;p

Czy kupię go ponownie? Pewnie, że tak :)





Jakie są Wasze wrażenia?
Jesteście za czy przeciw? ;)

15 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze, przymierzam się dopiero do zakupu :) ale skoro ma takie opinię to na pewno go wkrótce kupię i ten zapach pewnie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bardzo lubię te błyszczyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś Carmex nie zachwyca. Dużo bardziej wolę balsam Himalaya Hebrals.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje usta niestety niezbyt dobrze działa.

      Usuń
  4. Bardzo go lubię, a truskawka pięęęknie pachnie, jednak moim zdaniem średnio chroni zimą, jest lepszy latem :) mam zamiar wypróbować jakiś inny balsam do ust, który okaże się odpowiedni na mrozy.


    A tymczasem zapraszam Cię na moje rozdanie, które trwa tylko do jutra :*
    makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie do carmexa nie ciągnie. Jakoś nigdy nie miałam ochoty nawet wypróbować. U mnie zdecydowanie najlepiej sprawdzają się miodki z Oriflame, choć długie paznokcie bardzo przeszkadzają w używaniu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo go lubię, ratuje moje usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam carmexa w słoiczku i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam niestety odmienne zdanie.:P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się nim jakoś nie cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Carmexy ♥ szczególnie miętowy *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Na temat Carmex'ów jest dużo pozytywnych i negatywnych opinii. Ja nie używałam. Mam pytanie ile taka tubeczka kosztuje i gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. carmex na serio działa, bardzo go lubię. nie sądziłam, że jest o smaku truskwy, już chcę go mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam Carmex jest świetny, nigdy sie z nim nie rozstaje ;D
    Narazie mam w słoiczku, ale niedługo wypróbuje wersje w sztyfcie, zapachową ^_^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)