niedziela, 25 marca 2012

naukowa niedziela ;)

Hej!
Tak jak mówiłam, wczoraj zrobiłam sobie paznokcie. Musicie mi wybaczyć, ale poszłam na łatwiznę i potraktowałam je zwykłym srebrnym brokatowym lakierem: bazą pod pękający. Prezentują się tak:
Przed chwilą ucząc się z matematyki stwierdziłam, że powinnam uczyć się więcej. Siedząc na lekcji- nic nie rozumiem i tak przez cały dział. Dopiero w domu gdy uczę się z podręcznikiem do sprawdzianu coś tam załapuję. I to wraz innymi sposobami rozwiązuję zadania niż sor. I tak badanie przebiegu funkcji jako tako opanowałam. Mam nadzieję, że sor nie przyczepi się za nie rysowanie tabelki ;)
Pisałam już, że wczoraj robiłam generalne porządki, ale nie wiem czy wspominałam, że miałam małego pomocnika ^^ Karolina spisała się znakomicie :D
Wieczorem wzięłam się za gry :D haha granie w gry komputerowe nigdy mnie nie kręciło, ale ostatnio ( zwłaszcza jak się przekroczyło transfer -,- ) zaczynam powracać do nałogu z dzieciństwa xd Na jak długo? Dopóki nie zaczną się codzienne, wieczorne spacery xD

Tak więc, zaraz lecę przechodzić misje w KAAN ;D haha

Byłam dziś na małych zakupach po drodze do babci ;)
W moje ręce wpadły nowe leginsy i chustka z wzorem flagi USA. ♥

Na dzisiaj tyle,
XOXO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)