niedziela, 13 maja 2012

pazurki i włosy ;)


Jakoś ostatnio nie miałam czasu, żeby zrobić paznokcie. W sobotę olałam sobie uczenie się  i machnęłam cieniowanie. Nie wyszło tak jak chciałam, bo nie mogłam zdecydować się na odcienie, więc wyszło coś takiego:

Rożnica pomiędzy 'cieniowaniem' a 'końcówką' powinna być znacznie większa, ale tak jak mówię- nie mogłam zdecydować się na odcień dlatego walnęłam tym samym :D
W sumie nie jest to coś zwykłego, zawsze jakieś urozmaicenie na paznokciach ;) I musicie przyznać, że przez taka metodę wydają się dłuższe :D haha


Czeka mnie jeszcze trochę nauki, ale nawet nie wiem czy będę miała siły, żeby się za nią zabrać o.O
Najwyżej sobie oleję, jak to robię ostatnio ^^ I nawet wychodzi mi to na lepsze niżbym się uczyła xD


+ małe pytanie. Mam ochotę wycieniować włosy. Ale nie wiem czy nie będą mi się mocno wywijały.
Jak dotąd mogłam je związać w bardzo wysoki kucyk, czy kok. Minus taki, że są dosyć ciężkie...
Chciałam wycieniować coś w tym stylu...
... ale nie mam pojęcia czy będą się dobrze układały.
Jak myślicie? Ryzykować? 

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem warto sprobowac, zmiany są czasami potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam pocieniowane włosy i mi się nie wywijają ;) ale Ty masz tak śliczne ..

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno końcówki będą się wywijać, ale jeśli masz z natury proste włosy to będzie to łądnie wyglądać :D ja mam z natury falowane a po cieniowaniu mi się wywijają na wszystkie strony xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już znalazłam swoją wymarzoną <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie pomalowane paznokcie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)