środa, 2 maja 2012

słodkie lenistwo.. do czasu :D

Cudowna pogoda! Znowu wzięłam koc, telefon, słuchawki, laptop i rozłożyłam się na trawie :D Towarzyszy mi Dexter <3 Ten mały leniuch tak słodko mruczy ^^ Jutro przyjeżdża rodzina ze śląska, także trzeba wziąć się za sprzątanie! ;o Jakoś nie bardzo uśmiecha mi się siedzenie z nimi i odpowiadanie na wszelakie pytania dotyczące mojego życia osobistego -,-. Mam nadzieję, że jakoś przetrwam ten napad :D Za to w piątek prawdopodobnie  pojadę do O. I w końcu zdobędę płytę ze studniówki ;)

nie pamiętam skąd wytrzasnęłam to zdjęcie, ale bardzo pasuje do dzisiejszego beztroskiego dnia ;)

Sprawy zaczynają mi się komplikować. Coś czuję, że niedługo będę musiała dokonać pewnego wyboru.
Musi być wszystko dobrze!


fuu! Właśnie zaatakował mnie pierwszy w tym roku komar! ;//

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)