niedziela, 1 lipca 2012

INNI


Kolejna książka, którą przeczytałam, a może Wam się spodobać do INNI (Ewa Draga). 

"Miasto w Polsce podobne pozostałym, licealna klasa jakich wiele, ludzie, jakich tysiące i siedemnastoletnia dziewczyna: zwykła, lecz Inna. Ewa Draga z maestrią balansuje między starożytnym mitem a powieścią dla młodzieży. Zwykła historia nastoletniej miłości w niezwykłych okolicznościach - kiedy najtrudniej pogodzić z własną tożsamością."




Kiedy zaczęłam czytać tą książkę, wydawała mi się nieziemska. Niestety wraz z rozwojem akcji, stawała się coraz nudniejsza jak dla mnie.. Zawsze uwielbiałam fantastykę i zjawiska paranormalne, niestety ostatnio zauważyłam, że takie książki mnie po prostu nudzą. Może z nich wyrosłam? 


Co o niej myślicie? Lubicie fantastykę? ;))


A pro po fantastyki, dodam jeszcze dzisiaj post o serialu, który niedawno obejrzałam ;)
do później!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)