sobota, 7 lipca 2012

Wciąż ją kocham


Hej hej!
Na moim koncie jest już sporo obejrzanych filmów, dlatego pomyślałam, że co jakiś czas będę Wam co nieco polecać :D
A więc, Wciąż ją kocham, pewnie większość z Was już go oglądała, prawda?



Miłość zmusza nas do podjęcia najtrudniejszych decyzji w życiu… Piękna, porywająca i głęboka miłość, w którą ciężko jest nam uwierzyć oraz rozstanie i poświęcenie w niezwykle wzruszającej historii. John i Savannah pochodzą z dwóch różnych światów, ale kiedy poznają się przypadkiem na plaży, natychmiast budzi się w nich wzajemne uczucie. 






A główni bohaterowie to: 
Channing Tatum 

oraz Amanda Seyfried:




Bardzo romantyczny i 'płaczliwy' film, moim zdaniem. Z reguły nie przepadam za takimi wzruszającymi romansidłami, ale ten naprawdę jest dobry!  Trzeba go koniecznie obejrzeć! ;))
ocena: 6






xoxo

2 komentarze:

  1. ja go nie oglądałam, nawet o nim nie słyszałam ...

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski jest ten film, oglądałam z 6 razy i za każdym razem płakałam .:o Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)