poniedziałek, 27 października 2014

Kolorowe i popękane paznokcie!


Popękane? Bez obaw :) Mają się świetnie :) Popękane specjalnym lakierem :) Miały być wodne, ale skoro czarny lakier odmówił współpracy poszłam na łatwiznę i zdecydowałam się na pękacz :) Płytkę pomalowałam na cztery kolory: zielony, żółty, pomarańczowy i różowy  a następnie potraktowałam je lakierem pękającym :) Prościzna :) To zdobienie nie wymaga tego, aby było idealnie równo, ponieważ tak czy siak nierówności się wyrównają :)

Co u mnie? Ostatnio dużo się dzieje, ale jestem z tego zadowolona :) Nie lubię siedzieć sama, a mam teraz ciągle jakieś towarzystwo :) Fantastico :) Na uczelni dużo roboty, czuję się teraz jakbym studiowała jakąś informatykę, a nie geodezję :) W każdym razie miewam się dobrze i jest mi z tym dobrze :)

Piszcie w komentarzach jak Wam się podoba takie zdobienie i co u Was :) Odsyłajcie do swoich blogów, chętnie zajrzę! :)







Pozdrawiam cieplutko! :)

8 komentarzy:

  1. hahahahah czego tak twierdzisz ;D? Bo literówki? Matko jak napisałas mi ten komentarz to zaczęłam kminić, że musiałam tam jakieś pierdoły napisac haha nawet nie chcesz wiedzieć, co ja mam w głowie ;DDD literówki piszę zawsze, bo za syzbko stukam na klawiaturze a w sumie wteyd stał też nade mną mój chłopak hahaha xDDD listopad jesczez nie wiem jak mi pasuje bo czesto bede wteyd wracac do domu, ale damy rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa bo ja zawsze tak entuzjastycznie pisze xDDD wiec to akurat no :D zdarza się haha

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma problemu :D jak tylko natrafisz na mój dobry humor to mam nadzieję, ze uda mi się trochę przelać optymizmu w Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny efekt. I ładne zdjęcia.
    Paznokcie też - czy ja się kiedyś dorobię długich?

    OdpowiedzUsuń
  5. Her blog is very nice really incredible cool ..
    I like to visit this blog contains information that is interesting and useful

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladaja i robia wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm piekne pazurki :) ja ostatnio testowalam lakier z fm i szczerze mowiac troche sie obawialam ale sprawdzil sie nie najgorzej, a do ochrony pazurkow uzywam zwykle serii regenerum do ciała. Fajnie sie sprawdza i bede testowac jeszcze pozostale rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)