niedziela, 10 czerwca 2012

przerwa


hej hej hej! Strasznie dawno pisałam, przepraszam. Miałam ogromną przerwę, bo po prostu nie miałam ochoty pisać, ani nie miałam pomysłów na posty. Postaram się pisać częściej, tak jak wcześniej- codziennie ;)

Jutro nie idę do szkoły uhuhu Na razie nie powiem dlaczego, bo nie chcę zapeszać. Będę albo happy albo zdołowana. Osobiście jestem za tą pierwszą opcją, no ale zobaczymy ;)

Tymczasem, żeby Was nie zanudzić:






Mi osobiście najbardziej podoba się 3 zdjęcie ;) A Wam?

2 komentarze:

  1. mi podoba sie zdjecie 3 a osstatnie niee ;D
    Czyżbyś jutro szła do fryzjera ?:D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają te końcówki fioletowe:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)