czwartek, 5 kwietnia 2012

Cienie INGLOT

Hej! Przedstawiam Wam dwie moje perłki ;) Dwa gifty, oba z okazji urodzin ;) Pierwszy z nich oraz paletkę na 5 cieni dostałam od przyjaciółki, drugi to prezent klasowy. Beż i delikatny brąz były moim must have, ale jakoś zawsze szkoda mi było pieniędzy ( w końcu nie są zbyt tanie) albo nie miałam czasu, żeby wybrać się na zakupy. Od zawsze miałam jakieś dziwne alergie na cienie. Nie mogłam się nimi malować, bo zaraz zaczynały mnie piec oczy lub robiły się zaczerwienione. Testując te powyżej okazało się, że nic się nie dzieje ;)) Wielki plus!  Mimo, że nie jestem zwolenniczką malowania się cieniami to mam zamiar uzupełnić paletkę jakimiś kolorami i na tym zakończyć moją kolekcję ;p

Produkty firmy INGLOT możecie obejrzeć na stronie: http://inglotcosmetics.com/
Natomiast cienie znajdziecie tutaj: http://inglotcosmetics.com/eye.shadow/products/146/165

XOXO

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)