środa, 4 kwietnia 2012

Terra Nova

Hej!
Dzisiaj przez przypadek obejrzałam odcinek ciekawie zapowiadającego się serialu ;)
Tato zawołał mnie na jakiś ''film'', który o dziwo skończył się po jakiejś pół godziny xD Wtedy zdziwiliśmy się i zajrzeliśmy do programu telewizyjnego ;) Okazało się, że to Terra Nova, o którym już dawno opowiadała mi przyjaciółka. Nawet nagrała mi dwa odcinki, ale że siedział we mnie totalny leń to nawet ich nie odtworzyłam xD Dopiero dzisiaj stwierdziłam, że chyba zacznę go oglądać! xD

Krótki opis serialu ;) 
Jest rok 2149. Ziemia została zniszczona. Zwykła rodzina, wykorzystując możliwość podróżowania w czasie, przenosi się do czasów prehistorycznych. W ramach szeroko zakrojonej ekspedycji nie tylko zaczną nowe życie, ale zadaniem ich stanie się ratowanie ludzkiej rasy.





Landon jest slodziutki ♥




Co myślicie o tym serialu? 
Oglądaliście? ;)

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)