piątek, 27 kwietnia 2012

Długi weekend!


Hej!
Nadszedł długi weekend ♥ Ogarniacie? ^^ haha Calutki tydzień wolnego, później 3 dni do szkoły i zaczynamy poprawianie ocen xD Pisałam dzisiaj sprawdzian z matematyki( jak ja zdam mature?! ;o ) i sprawdzian z geografii ( spoko loko :D ) . Humor dopisuje jak na razie ;)) W szkole mieliśmy zakończenie klas trzecich i zmienili nam plan. Jest okropny! Trzy razy w tygodniu 8 godzin, raz 6 i raz 5. Nie ma to jak czekać codziennie godzinę na autobus a w piątek dwie. Po prostu rewelacja -,-
Lubię go! :D



Sesja przesunie się bodajże o tydzień, ze względu na jakiś konkurs tańca? WTF :D

Mam zamiar zrobić sobie jutro jakieś pazurki^^ Jakieś propozycje? ;>

3 komentarze:

  1. ja dzisiaj robię pazurki stawiam na żółty lakier i jakieś stempelki mooże koniczynki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ♥
Staram się rewanżować za każdy, więc nie pisz ''zapraszam do siebie'' itp., bo i tak Cię odwiedzę :)